Ruszyły otwarte #TestyMoico

#TestyMoico

#TestyMoico

Są tacy, którzy pierwszego września musieli rozpocząć nowy lub kolejny rok szkolny. Byli tacy, którzy ten sam dzień przywitali z radością, ponieważ mogli uczestniczyć w Soundrive Festivalu. Jeszcze inni natomiast postanowili rozpocząć darmowe testy łącza internetowego.

Mowa o operatorze mediów domowych MOICO. Firma ruszyła z akcją #TestyMoico, w której do wygrania będzie łącznie 8 lat internetu za darmo oraz PlayStation 4 Neo z zestawem do wirtualnej rzeczywistości. Jeśli zatem jesteście mieszkańcami Wrocławia, nie powinniście przejść obok tej oferty obojętnie.

Otwarte #TestyMoico będą trwały we wrześniu i w październiku. W akcję zaangażowano kilka osób, które wykorzystują internet nie tylko do przeglądania stron czy Facebooka, ale także do działalności związanej z prowadzeniem blogów czy vlogów, w tym mnie. Poza mną, do testów przystąpili również Piotr Gładczak (Wrocławskie Podróże Kulinarne), Remigiusz Maciaszek (Rock Alone) i Bartek Czartoryski (Kill All Movies). Tym samym wzięliśmy pod lupę łącze KISS 100 Mb/s i w najbliższym czasie będziemy dokładnie je sprawdzać, buszując po sieci, streamując muzykę czy uploadując filmy na YouTube’a.

Co jednak ciekawsze, do tych testów przystąpić może każdy z Was i to właśnie na Was czekają nagrody. Jeśli jesteście już użytkowaniami MOICO, świetnie. Jeśli nie, możecie zgłosić chęć udziału i za darmo testować internet MOICO w ciągu najbliższych dwóch miesięcy.

Aby wziąć udział w akcji i zdobyć którąś z nagród, należy stworzyć recenzję testowanego łącza MOICO w dowolnej formie (tekst, film, piosenka, rysunek etc.), a następnie zamieścić ją w komentarzu pod postem konkursowym na fan page’u MOICO otagowanym #TestyMoico. Co tydzień jedna osoba wygra rok internetu MOICO za darmo (czyli przez cały okres trwania akcji to szansa na wygranie aż 8 lat darmowego interentu), a na koniec października najbardziej kreatywna recenzja zgarnie nagrodę główną, którą jest PlayStation Neo 4 z zestawem do wirtualnej rzeczywistości.

Szczegóły akcji znajdziecie na www.moico.pl i fan page’u MOICO.

[Katarzyna Janik/TDGM]

Reklamy